Hoppschabrak

Ämelie

Trådstartare
är på jakt efter att snyggt hoppschabrak att ha på tävling, vill hellst att det ska vara champange, begie eller likande färg, förslag någon? :bow:

Sv: Hoppschabrak

HJ:s original har jättefina!! Sen finns det ju alltid RG schabrak fast de är ju liiite dyrare..

Jag har equiline eller vad de heter som tävlingsschabrak (jag har även broderat dom). Dom är bra tycker jag och en rimlig prislapp. Finns i många olika färger.

Equilines är ju jättefina. Ett sånt cremefärgat ska min häst ha på sig nästa år när hon ska ut på tävlinsgbanorna i hoppning då. :) Och så ska hon få ett vitt sådant dressyrschabrak också. Båda ska vara med guldfläta.

Annars har ju RG, HJ:S, Mia´s fina schabrak. Eskadron har också fina, men tyvärr så har jag varit med om att dessa schabrak inte alltid legat så bra tyvärr....

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 150
Senast: Capybara
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka