Hopplösa ögon!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jessica1987

Trådstartare
Jag gillar att ta kort på min katt. MEN han har megaögon och megapupiller så det blir nästan bara vitt...

Är det någon här som är bra på Photoshop och vill hjälpa mej att ta bort dom "röda ögonen" på honom?

Sv: Hopplösa ögon!

20071014_004_1192396627.jpg

okej! Det är denna bilden det gäller...
ögonen som du ser har blivit jättevita och jag vet inte riktigt om det går att fixa öht...

Hehehe Vilken störtskön bild! Han ser ju ut som en grizzly! :love:

I och för sig rätt coolt med självlysande ögon, men du kan ju ha två versioner...?

Haha ,ja vet han blev helcool på den bilden! Håller på och leker med sin nya leksak =)) (den lila grejen högst upp)
Ja... det är lite fräckt, men vill man framkalla och rama in så är det ju inte så fint... :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka