Hoppläger För Ung 17+ ?

M

Miqan

Det var ett tag sedan jag åkte på ridläger, och nu när jag sitter och planerar min somma rmins jag hur roligt det var. Jag skulle vilja åka på ridläger igen, men det känns som om alla ridläger är för barn 10-15 och de flesta vuxen läger från 18år.

Varför finns det nästan inga ridläger för ungdomar 16-18 år. Jag skulle så vilja bo på en fin gård eller ridanläggning, gärna hoppläger, kanske i skåne lr gotland eller någonannanstans.

Mitt ridläger jag var på senast (vid 15½ års ålder) var jag den älsta alla andra var liksom 11, 12 etc.. det blir inge kul. Jag vill gärna åka på ett lite seriösare ridläger, där jag kan förbättra min ridning och ha kul med jämnåringa killar/tjejer.

Vet du om ngt sådant ridläger. SKRIV! :)

//Mikaela

Sv: Hoppläger För Ung 17+ ?

Ska det vara ridläger eller träningsläger? På träningsläger brukar ju vara för lite äldre och för de som har lite mer ruttin. De träningslägerna jag har varit på, har det varit elever i alla åldrar.

Bra hoppläger har ju Flammabygget.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat