Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska betäcka mitt Robin Z -xx sto i år.
Vill ha en hopphingst med gång som lämnar lättare typ på häst till henne.
Har kikat runt på lite olika, men inte blivit jätteimpad av ngn än.
Ngn som har ett tips på trevlig hingst?
Ett förslag rent generellt är väl att C- linjen brukar ha lite gång också?
Jag själv är väldigt svag för Cosmeo
Och han årgångar som visats nu på 3 års har ju varit super, om jag inte minns fel så tror jag att han var den hingst förra året som toppade flera av listorna med sin första årgång?
Cosmeo ser trevlig ut, har tyvärr inte sett nga avkommor efter.
Hiphop har jag bara sett väldigt stora avkommor efter, så han törs jag inte använda. Hon har tendens att lämna stora o grova avkommor.
Armani Code har jag inte sett alls hur han rör sig. Ngn som sett han i verkligheten?
Armani Code är jättefin tycker jag.
Jag såg honom på bruksprovet och han är av ädel typ, långa ben. Han har ordinär skritt, men både trav och galopp är riktigt bra. Dessutom så hoppar han ju förstås jättefint. Solklar bruksprovsetta
Jag har valt Canterbury till mitt sto som behöver en typförbättrare och gärna lite gång, men jag vill helst ha en hopphingst. Sen får man ju se hur resultatet blir sedan, man vet ju aldrig om det blir som man tänkt.
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi Det har nog jag, men jag känner samma ändå, vi människor lär ju så mycket av det som varit och av varandra. Om nu psykisk ohälsa, som...
Skola & Jobb Jag har läst om flera exempel att när någons barn får npf-diagnos så märker en förälder under utredningen att vänta … det här stämmer in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.