hopphäst efter Indorado?

Baddy96

Trådstartare
Är det nån här som har en hopphäst efter Indorado...håller ju på att leta häst och velar mellan tre hästar, varav den ena är efter Indorado. Tänkte bara höra vad ni har för erfarenhet av Idorado-hästar. Hur är temperamentet, ridbarheten och hoppkapaciteten på den häst ni känner/äger?:)

Sv: hopphäst efter Indorado?

är det ingen här på buke som har häst med indorado i stammen???

Indorado hästar är tyvärr inte så vanligt i sverige. Jag gillar honom jättemycket och stammen är väldigt övertygande funderar på att betäcka mitt sto med honom. Vet att det finns nån här på buke som har en Indorado avkomma jättefin brun.

Min kompis hade ett sto efter Indorado.. SUPERfin häst. En riktig studsboll, spänstig som få. Hade jättestort hjärta och hoppade väldigt väl. Dock var hon lite knäpp, snurrade i huvudet lite då och då. Tyvärr var hon tvungen att ta bort henne efter en skada.

hej tjejen.
jag har en valack efter indorado...
han är helt undrbar, inget att tveka om...
vill du veta mer så hör gärna av dig till mig.
mvh Jannice

det blev inte indoradohästen..belv ett sto e.BMC kigali-joost istället:)

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Kajsalisa
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
611
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: Squie
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka