Hoppgunga!

doglover

Trådstartare
Vilka butiker på nätet har hoppgunga?

Har letat som en tok men har inte hittat nån jag vill köpa än
 
Sv: Hoppgunga!

Viskar tyst och försynt, tradera ...
finns många och billiga!
Hoppgungan var det bästa vi skaffade oss till barnen, men vi satte upp krok i taket använde inte dörrsax.
 
Sv: Hoppgunga!

Jag fyndade min via en auktionssite på nätet. Nu har han dock växt ur den men den var hemskt poppis innan!
 
Sv: Hoppgunga!

Viskar tyst och försynt, tradera ...
finns många och billiga!
Hoppgungan var det bästa vi skaffade oss till barnen, men vi satte upp krok i taket använde inte dörrsax.

Vi plockade fram vår hoppgunga igår, har fått ärva en.

Tycker dock dörrsaxen är lite läskig....
 
Sv: Hoppgunga!

Vi kommer att använda kroken på vår hoppgunga. Vi har smala dörrkarmar och det känns inte säkert med dörrsax.
Vi hittade en från pozy. Skulle vi inte vara nöjda med den så får vi väl slänga den eller ge bort den.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi är ute på landet, utan tillgång till zoo-butik eller leverans från nätet hit. Vi använder vanligtvis Everclean lavendel till vår...
Svar
18
· Visningar
1 092
Senast: Puffindog
·
Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
294
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
256
Hemmet Jag dricker mängder av te. Dels för att jag tycker om det och delvis för dethjälper mig att få i mig de 2,5 liter vätska vården...
Svar
9
· Visningar
681
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp