S

SarahOlofsson

Jag testar att lägga upp en film på min häst när min syrra hoppar honom... Kommentera gärna:crazy: Men var snäll mot henne :angel:
Mimmi o Dixy

Sv: Hoppfilm.

Jo då, den funkar... men jag tror den spolar. Allt går jättefort så det är omöjligt att se och kommentera...:crazy:

Jadu, dom hade ju lätt vunnit en omhoppning, så fort som det där gick. Så mycket mer gick inte att se. :p

Ser inte så mycket på grund av atat det grå så fort =) Men testa lägg upp den på nån annan sida =)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 254
Senast: lirco11
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 855
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka