Hoppfilm med Nobel?

kopparberg

Trådstartare
Nobel är en av de hingstar som är intressant för mig att betäcka med nästa år om det blir betäckning. Har varit inne på Gränsbos sida och kollat, och även kollat på videon när han rids i dressyr.
Men finns det någonstans en video där man kan få se honom hoppa? Någon som vet? :bow:

Sv: Hoppfilm med Nobel?

Årets hingstunge är efter Nobel, så jag är oxå väldigt intresserad av att se en film på några språng :)

Har också letat men eftersom han inte hoppas pga skada så tror jag inte det finns något om ingen sitter på någon väldigt gammal film..

Du får gärna komma och hälsa på min 2-åring e. Nobel (är ju inte så himla långt från dig till mig :) )

Det vore jättekul att komma och se en Nobelpålle! :)
Örebro är ju "nästgårds"!

Jag har oxå en ganska nyköpt häst e. Nobel, en 4-åring.

Har även ev. planer på att betäcka mitt fullblodssto med honom nästa år.

Skulle vara väldigt intressant att se en hoppvideo med Nobel, hoppas någon här på buke har en sådan!!!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 382
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
247
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka