Hoppblock och Bomhållarblock från Horze

C

Candlegirl

Hej!

Har sett att Horze har skaffat dessa block, tänkte höra om någon använder dessa?
Är de bra ?
Värda sitt pris?
Hur höga är dom? Hoppblocken hade te x stolek M och L.
Faller/Blåser de omkull lätt?
Vad är det för material, liknande de på hööks?
Kan man stapla dom på varandra?

Jag tänkte beställa några par, men vill gärna höra lite åsikter:bump:

Sv: Hoppblock och Bomhållarblock från Horze

Har också sett dessa block. Vilket bra pris! Tror inte att de blåser omkull om bom ligger på. Är sugen på markörena också.

Jag tycker inte de ser mycket ut för världen.. Då lägger jag hellre ner ett par hundralappar mer på ett par ordentliga tåliga plastblock.
Vill man inte det kan man ju alltid göra egna.

Senast ändrad:

Finns det ingen bukemänniska som har dom?:)
De var/är ju trots allt slut på lagret på Horze:)

Hej. Jag har inte blocken själv men har sett/kännt på dem på Horze. Dom är ca 40-45cm höga om man har på högsta och väldigt väldigt lätta dom väger säkerligen inte mer än 50g styck, tror tyvärr inte att de kommer att stå någe vidare om underlaget inte är väldigt plant....

Jag lät bli att köpa dem då det inte kändes som om de var någon som helst kvalitet på dem, man vill ju inte att hela "hindret" faller i hop av vinddraget.....:crazy:

Hej. Jag har inte blocken själv men har sett/kännt på dem på Horze. Dom är ca 40-45cm höga om man har på högsta och väldigt väldigt lätta dom väger säkerligen inte mer än 50g styck, tror tyvärr inte att de kommer att stå någe vidare om underlaget inte är väldigt plant....

Jag lät bli att köpa dem då det inte kändes som om de var någon som helst kvalitet på dem, man vill ju inte att hela "hindret" faller i hop av vinddraget.....:crazy:

Jag avstod också, köpte några "sockerbitar" i en närliggande butik idag samt ett gäng med bommar o färgtillägg:D

Liknande trådar

Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 543
Senast: sorbifolia
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 298
Senast: lilstar
·
A
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort: Jag har en foderhäst, som ja trivs jätte bra med och allt funker hur bra som helst med. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 820
Senast: emindy
·
Hästmänniskan Hej! I år så tänkte vi i stallet vara lite "smarta" och lata och i stället för att åka och hämta hö hos bönder beställa av någon som...
Svar
18
· Visningar
2 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka