L

Love_Maya

Hej!

Någon som bara kunde rita upp en liten hoppbana som är på klubbnivå - clear round? 6 hinder :) Bara lite snabbt, måste ju öva in på att hoppa bana inför tävlingen & jag är USEL på att göra banor :rofl: :angel:

Kram

Sv: Hoppbana

långsida-snett igenom-långsida-snett igenom brukar ofta förekomma på clear rounder ;)

Okej, håller med. Tråkigt :p Men första gången så det får väl vara. Kan den här banan vara något tror ni.

klubb_maj2004.html

Om bilden inte funkar.

http://web.telia.com/~u85907774/hoppning/banskisser/klubb_maj2004.html

böjda spår är ganska kul.
typ, om du ställer 3 hinder på ena långsidan, med 3-4 galoppsteg emellan, och 2 snettigenom, så man kan rida på snettigenom hindrerna från det mittersta hindet som står på långsidan. kan höja ganska mkt eftersom det är enkelt och det finns massa olika ridvägar med dessa fem hindrena. dock ingen "bana" utan övning.

Okej, det låter skoj :D Hoppade 80 cm med henne idag :) Wiie, var roligt det var! Hon var jättepositiv & vägrade ingen gång, är så nöjd med henne. Det var bara ett rättuppstående då, hoppade först 50, sen 60, sen 70 & sen 80 :) Hon skulle nog klara 1 meter ;)

Kram

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 394
Senast: MalanMjöl
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 114
Senast: zarmino
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Nova123
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023