E

Ebbs

Jag skulle bli tacksam om ni kommenterade bilderna när jag & medryttarpållen hoppar. Det är visserligen inte så högt eftersom det var andra gången vi hoppade. På en av bilderna, där vi hoppar i vattnet hoppar jag före honom och har även lite lång tygel, är det ngt annat jag ska tänka på?

http://s109.photobucket.com/albums/...rent=P8190052-1.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch2

http://s109.photobucket.com/albums/...urrent=P8190046.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1
Jag vet att bilden är "halv", men man ser iaf mig & hästen.

Och om ni inte ser pg a avståndet, spara bilden och zooma sedan in.

Tack på förhand!

Sv: Hopp-bild

Hmpf, nu är det flera stycken som varit och kollat, men fortfarande inga kommentarer :mad:

Jag är långt ifrån någon expert, men tycker det ser trevligt ut. kanske att du kommer lite väl långt fram med överlivet, jämfört med hur högt hindret är. Lycka till!

Ullis

Jo, jag vet det. Min ridlärare påminner mig alltid om det. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att ändra på det. Några tips kanske?

Jo, jag vet det. Min ridlärare påminner mig alltid om det. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att ändra på det. Några tips kanske?

Har samma problem och tragglar som attan :p
men jag har att jag tar bak händerna och lutar mej alldeles för långt fram med överlivet. men knyt ett band i manen och håll händerna där när du hoppar, sen försök sitta så länge som möjligt typ. hehe svårt o förklara..

Hoppas de hjälpte liite :)

Då gör jag så här istället då :)

P8190052-2.jpg

P8190046-1.jpg

Ursäkta att de blev lite stora :angel:

På sista bilden hade du lite lång tyglar, men det såg jätte fin ut iallafall. : )

Nämen! Det är nere i klagshamn ju! Har detdär vattnet fortfarand einte runnit undan? :crazy:

Jag tycker inte du behöver slänga dig framåt så mycket. Det behövs inte på så låga hinder. Korta tyglarna och ta fram handen över hinderna istället så slipper du sitta med händerna i magen mellan hinderna ^^ Men jag tycker det ser trevligt ut! Fin häst!

Haha, ja det är det. Vattnet är faktiskt borta nu :O
Jag vet att jag "kastar" mig fram, men jag vet inte vad jag ska göra för att träna bort det. Några tips kanske?

Luta dej inte fram så mkt :p på sånna höjder räcker det med om man lättar lite i sadeln bara, så ryggen får vara fri:rofl:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag hade ju en tråd förra året om min rosrabatt och vilka marktäckare som bäst passade där. Marktäckare för att slippa rensa ogräs hela...
Svar
13
· Visningar
2 141
Senast: SusieQ
·
Körning Jag har lyckats byta till mig en modifierad smålandstrilla (sänkt, med gummihjul) med parstång och kompletta parselar (nåja, bakselar...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 368
Senast: trassel
·
Hemmet Jag ska glasa in min balkong för att kunna nyttja den en större tid av året. När det är varmt så vill jag dock kunna öppna upp så mycket...
Svar
1
· Visningar
976
Gnägg eftersom att de finns trådar för andra färger så tänkte jag starta en tråd för oss med Fuxar. hur ser era fuxar ut? vad gör ni med dom...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
32 817
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar