Hööks vs Horze

Zolimita

Trådstartare
Och då tänkte jag på schabraken.Kan vara bra att ha några extra nu i sommar och Hööks reashabrak ligger i ungefär samma prisklass som från Horze.Så,vilka är bättre?

Sv: Hööks vs Horze

inte testat horze, men har två av de där basic-schabraken från hööks, har hållit jättebra.

Jag har aldrig köpt shabrak från horze, men eftersom att jag bor ca 5 minuter från affären (både horze och hööks) :angel: så har jag varit och kännt på kvalitén.

Horze verkar iallfall ha ngt bättre, det är värt pengarna om man inte ska ha dom varje dag.. för då blir dom nog ganska lätt urtvättade!!
Men det är absolut värt de 65;- för ett hoppshabrak, om man hellre köper flera stycklen och slänger dom eftersom.
Jag dskulle varken köpa ett från hööks eller horze, men det är ju upp till dig..

Off topic....ursäkta! :)
Menar du att du bor i Uppl. väsby?
Där vid elgiganten Hilton/scandic (har bytt namn nåra ggr :smirk: )
där var tumbleweed, f.d horselife (tror att de e där horze ligger nu) och hööks ligger?

Nyyyfiken! :D

Senast ändrad:

Fast hoppschabraken kostar inte 65 spänn längre. De har höjt.
Fast de kanske har kvar priserna i affären forfarande?

Japp de gör jag, eller jag bor precis på gränsen mellan rotebro/uppl väsby..Och det tar 5 minuter att cykla till infra city.
Perfekt om man behöver handla!

horze schabraken är kortare dock...ena pållan har ett och det ser inte så snyggt ut på tyvärr.

men på hemsidan är det iaf dyrare.

har inte testat något av dom, men horze´s är snyggast!

Min pappa och hans sambo bodde där (grimsta by) i 4 år, så jag pendlade mellan blekinge och väsby ganska ofta...var nog oftar vid infra city än hemma i stan.... :smirk:

Dom från Horze är ju snyggare iaf iom att dom har kantband i avvinkande färg. :love:
Men jag funderar på att köpa ett blått från Hööks nu då dom var så billiga och ha på distasn. blått är ju våran färg. :love:

Fick ett svart schabrak från HÖÖKS av brorsan som han köpte när HÖÖKS öppnade i Bredden....
Det är fortfarande svart trots en hel del tvättar, och om man bortser från några mushål så har det inte ändrat sej någonting sen det köptes...

Brorsan bor i radhusområdet ovanför Bredden....

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag behöver helt klart fylla på mitt förråd av vinterkläder inför kommande vinter. Den förra var hemsk. Jag funderar på att gå klassisk...
Svar
11
· Visningar
468
Senast: Freazer
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 413
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka