Hööks ridoverall

På marknad i Torsby.
Är av märket Fristad, tror jag... (Har inte kollat än) :D

Fast jag är en jävel på att pruta, så den är nog typ 100-200 kr dyrare i vanliga fall.

Jag beställde en storlek large nu på postorder. Vintern börjar närma sej och i år skall jag i alla fall INTE frysa!!

Jag har en sådan och är jätte nöjd med den. Behöver inte ha mycket under den och man känner sig inte klumpig alls. Har inte frysit någon gång och den har inte blivit genomblöt heller. Den är värt pengarna!

själv har jag en skoteroverall, hur mysigt som helst att glida omkring i stallet i på vintern, det krävs ju oxå här i norrland!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
774
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
324
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Jag behöver helt klart fylla på mitt förråd av vinterkläder inför kommande vinter. Den förra var hemsk. Jag funderar på att gå klassisk...
Svar
11
· Visningar
435
Senast: Freazer
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 116
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar