Hööks ridoverall

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 5 672
På marknad i Torsby.
Är av märket Fristad, tror jag... (Har inte kollat än) :D

Fast jag är en jävel på att pruta, så den är nog typ 100-200 kr dyrare i vanliga fall.

Jag beställde en storlek large nu på postorder. Vintern börjar närma sej och i år skall jag i alla fall INTE frysa!!

Jag har en sådan och är jätte nöjd med den. Behöver inte ha mycket under den och man känner sig inte klumpig alls. Har inte frysit någon gång och den har inte blivit genomblöt heller. Den är värt pengarna!

själv har jag en skoteroverall, hur mysigt som helst att glida omkring i stallet i på vintern, det krävs ju oxå här i norrland!

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
744
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
803
Senast: BoYo
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 726
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka