Hej!
Jag har en sådan, förra årets modell, funderar på att ge bort den till mammsen och köpa en ny, för den vart en aning stor att rida i, köpte för stor storlek!
Vilket fall som helst så älskar jag den, hur skön som helst och lagom varm för vårat klimat, mycket praktiska fickor, för allt möjligt, en mobilficka, göör bra så slipper mobilen frysa..
hm..reflexerna är också super, helt
ok luva som gick Över hjälmen, jätte bra när det blåser! Sen att den är helskodd gör också sitt, provade en annan overall innan jag köpte denoch den kom från lantmännen men gud vad jag gled runt i sadeln och inte kunde jag rida barbacka med den,höll på åka av i skogen där det var upp och ner, ingen hitt! sitter som jutet med den.
Ända jag tyckte inte var bra var att den hade förkorta ben i storlekarna. Man vill ju inte att den ska åka upp till knäna fast det är resår under när man rider, jag köpte därmed large, skulle nog haft medium..för benens skull men den blev då klumpig att rida i, kände mig som en michelingubbe..och jag är inte lång, inte mer en 170cm så det ska jag klaga på att benen bör vara längre..
Men annars är det gör skön och snygg!
Rekomenderar den!
Ha d!