Lika fult med kameltå som bananklase.
Ser lika fördjävligt ut både delarna,enligt mig.
Kvinnosakfrågan är jag engagerad i mer än vad många andra är här på forumet och anser fortfarande att det är fult med kameltå och det handlar inte om att man ska skämmas över sitt kön.
Kanske bör jag se över mina egna ideal.
Vi är alla genomsyrade av fördommar om utseende.
Stolt kan man vara över sitt kön utan att gå runt med kameltå eller bananklase,...visserligen är det säkert en smaksak om man anser det är snyggt eller inte.Det är inte könsorganet som är det viktiga,det faktum att du har [censur ;-)] eller [censur ;-)],utan rättigheter och jämlikhet.Jämlikhet ska man se till att det finns överallt oavsett om du är man eller kvinna.
Stolk ska man vara.Både som kvinna och man,sedan anser jag då att man inte behöver visa upp sin kvinnlighet och sin manlighet för då är vi alla fall inne i könsrollerna och det anser jag är fel.man behöver inte hävda sin kvinnlighet och sin mannlighet,men å andra sidan är det väl inte fel att göra det heller.
Du får mer än gärna gå runt med kameltå,jag gör det inte.
Stolt över sitt kön kan man vara ändå..sedan kan man få höra komentarer på vägen som:usch,blir det inte svettigt att rida och ha så där mycket hår under armarna?

Om man ska var politikst engagerad så bör man kanske koncentrera sig på viktigare saker som exempel:Varför i helvete får alla dessa jävla hockeyklubbar och fotbollsklubbar en jävla massa pengar medans ridklubbar knappt har råd att få verksamheten att gå runt?
Jaja...lite förvirrat och ganska mycket "högt tänkate".ta inte så seriöst på mitt inlägg