HÖÖKS-ny katalog i dag

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pemma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 862
iochmed att jag fått en ny sadel som är mörktabacco/nästan brun (haft svart innan) så måste jag ju köpa nya saker i brunt :angel: *asviktigt*.

iallafall har jag sett ut de nya brunsvarta heltäckande skydden och de matchande bruna bootsen.
vill köpa den bruna lädergjorden från ch för 339 (rimligt pris för min plånbok).
det nya bruna ridtäcket.
goldmedal-pullartränset i tabacco + en extra remontnosgrimma
och fleecetäcket i beige/brunt för 329 kr.

:)

jag beställde katalogen idag. men hoppas att den kommer snart för jag skulle verkligen behöva ny grejor!

Ja jag var in härom dagen. Skulle köpa westernsadel men den var såklart slut så jag får vänta. Den kostar 3999, snygg brun färg och supermjukt läder, verkar vara bra kvalitet för det priset! Köpte ett vintertäcke till kusen, HP Snow..

Re: A cameltoe...

Jag ska köpa TM Rain, det beige/gröna till min nya ponny i höst, och så finns det i butiken, ett blått ridtäcke som jag oxå ska ha! Hoppas bara att dom fortfarande har rea då :angel:

Det sköts upp, åker imorgon istället. :D Då blir det rapporter vill jag lova :p

Sv: Re: HÖÖKS-ny katalog i dag

är lite borta nu tror ja, men på vilken sida var dedär kandartränset? har febrilt sökt igenom hela katalogen... antingen är ja blind, eller så, eller så är jag blind.

Sv: HÖÖKS-ny katalog i dag

ny katalog? Men det är väl vår/sommar katalogen? Den fick jag för en månad sen... :D :confused:

Sv: Re: HÖÖKS-ny katalog i dag

varför drar du upp en jättegammal tråd? :confused:

Sv: HÖÖKS-ny katalog i dag

oj...jag sökte på nåt annat och kom in på denna tråd :angel: ...ska kolla datumen i fortsättningen... :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 220
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka