HÖÖKS-ny katalog i dag

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pemma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 862
P

pemma

Är det någon som hunnit titta i den?? Det lilla jag hann se på lunchen, så tyckte jag där var bättre saker än innan. T ex snygga schabrak. :)

(inkopierat från annan tråd på annat forum här på buke: )

Gillar att de ändrat lite i utseendet, det blev liksom snyggare.
Gillar att de gjort en översikt för täckena.

Hittade några täcken som var intressanta. Annars inget jag fastnade för.

Ja, några kandidater till fina schabrak fanns det nog också. Har bara snabbtittat...

Har ikke sett katalogen, men de fikk inn de nye ridebuksene på Hööks i Norge for noen uker siden. Måtte ha et par av de blå ;)

Enig at de nye shabrakene er fine. Liker selv spesielt disse.

Var där idag och lika besviken som vanligt. När man väl åkt dit så har det aldrig sakerna hemma!? :(

jo da fick den i dag.....synd bara att man inte skiter pengar för det fanns MASSOR som jag skulle kunna tänka mig att köpa :D

Arabizar

Jag tror inte jag har fått en ny idag. Måste höra med mor och far! :eek:

Fanns en del jag kan tänka mig att köpa men men pengar växer ju inte på träd och båda pållarna har det dom behöver för stunden

var där igår å blev också besviken. det enda jag kunde tänka mej var en
polypad o förbygeln/martingalen från horsehead... :smirk:

Jag har sparat den som sänglektyr.
Tyckte det såg ut att finnas några fina täcken när jag kollade lite snabbt.
Fast egentligen behöver jag (eller pållarna) ingenting, vi har mer än vi behöver. :D

ååhh..! jag ska köpa sååå mycket saker (har redan beställt)
Scahbrak med matchande lindor, Grimma med ludd, 2 pkt nack och nosludd, Sånna där STORA hästsvampar, Exclusive rutiga brallor (helskodda), Ridtäcke (det bruna), grimskaft till grimman, Komplett träns med nitar och ett öronskydd med passpoal :love:...Detta sa jag köpa just nu..men det kommer mer..=)
*Ps. Har ingen häst men ÄLSKAR att shoppa hästprylar :D*

Har dessutom beställt: 1 brunt träns, 1 longergjord, 2 grimmor, 4 grimskaft, 1 par benlindor (4st), En stettskrapa, 2 hovkratsar, 1 Lädergrimma, 1 halsförlängare, 1 par helskodda ridbyxor "Elegant" och En sadelgjord. Från börjes.. :D

Och har köpt från hästbutik: Gummityglar (vita som matchar ett träns jag har :p) Benlindor (vinröda :love: matchar ett scabrak) 2 Fleectäcken Blå/ljusblå och Brunt/beige :love:

Egna grejor just nu: 7 schabrak, 3 vojlockar, 7 grimskaft, 3 grimmor (sålt 3) 2 kompletta träns, rumpvärmare, Komplett ryktset med MINST 2 av varje grej, 7 ridspön, 1 Longerlina+ massa småkraffs.

*Har fortafarande INGEN häst men verkligen ÄLSKAR att shoppa prylar * :love:

Exclusive rutiga brallorna är inte skinnskodda utan det är bara samma tyg men i annan färg. Bara så du vet :) Jag har också funderat på att köpa dom.

tycker inte att det är roligt med rutiga ridbyxor längre, "alla" har det ju.. om det nu inte är en väldigt ovanlig färg på dom..

Jag är nästan glad att jag skickade tillbaka mina :smirk:

ååh!..jag bytte till dom GRÅ/ljusgrå som ÄR helskodda..!! typsikt dom rutiga som var så fiina..=/

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 220
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka