hööks katalogen

G

Goat lover

Har ni sett att i nya hööks katalogen står det vid bröstselen att den är för tömkörning och att man ska använda baksele om man kör med den så hästen kan bromsa korrekt, ÄNTLIGEN :banana:
Hoppas nu bara att de snart kan skaffa selar med lös brösta istället också. För pfiffs standardsele blir ju billigare än deras bröstsele + baksele.

Sv: hööks katalogen

Jo så långt allt gott å väl, men inga draglinor:crazy:
Dom har satt den under tömkörning och longering, de va ju bra iaf:p
Men var har dom gjort av "körning" då... bröstselen dom har... och lokselarna:confused:
Å sen finns inte bakselen i shettis/minishettis som skitselen gör:angel:

Har ni sett att i nya hööks katalogen står det vid bröstselen att den är för tömkörning och att man ska använda baksele om man kör med den så hästen kan bromsa korrekt, ÄNTLIGEN :banana:
Hoppas nu bara att de snart kan skaffa selar med lös brösta istället också. För pfiffs standardsele blir ju billigare än deras bröstsele + baksele.

Tycker också det är märkligt att en sån stor kedja inte kan sälja riktiga bröstselar. B**jes som jag tycker är ansedd att ha "sämre" saker än H**ks har ju det.

Det har stått så i några kataloger faktiskt. Det är bra av dem! Men som sagt, fortfarande kass modell på selen.. :( Tänk så många som köper den. Folk är mer och mer noga med sadlar, men selar då?

Men man måste berömma och säga att det är ett steg i rätt riktning iaf. Ett steg framåt är bättre än inget.

Tycker också det är märkligt att en sån stor kedja inte kan sälja riktiga bröstselar. B**jes som jag tycker är ansedd att ha "sämre" saker än H**ks har ju det.

Ja konstigt att folk tycker det är bättre hos Hks än Brjes, jag tycker att Brjes har presis samma saker (ibland även exakt samma märke!) men till ett mkt bättre pris:idea:
Dom saker jag köpt från Hks har faktiskt kostat mer OCH varit sämre:eek:

Dom har ju haft riktiga bröstselar förut?
Och lokselar:bump:
http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/420356.jpg

På nätet står det inget om draglinor och baksele! Fy!:devil:
http://www.hooks.se/Butik/docs/Mallar/mall6.asp?pf_id=SE-420232&Forssep=&dept_id=

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 784
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 422
Senast: WSLPZF
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 492
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka