Hööks bandagetter i kevlar...

Thera

Trådstartare
... nån som testat dessa och kan uttala sig om kvalitet, passform och liknande?

Jag velar lite, angående dessa eller NEW.. skiljer ju en del i pris också. :crazy:

Sv: Hööks bandagetter i kevlar...

Dom brukar ju inte ha så bra kvalite på sina saker, jag skulle helt klart välja N.E.W.!

Jo, fick jag välja rakt av så skulle jag också välja NEW, men så är det ju priset.. sen ska jag dessutom till Hööks (för andra gången i mitt liv :o) snart och tänkte kolla på dessa.

Sen funderar jag även på dessa, lite mer lika NEW och riktigt snygga!

har inga bra erfarenheter alls av hööks saker,lr ju en dunjacka som var varm,men som blixtlåset pajjade på efter en vecka...de e nog det bästa...

Hade valt new - oftast är det anledning till att de kostar mer..

Centaur skrev:
Ja dom såg bättre ut! :)

Jag tror vi kör på såna då... Priset är ju inte fel i alla fall, och jag har bara goda erfarenheter av Hampa.

suisyola skrev:
har inga bra erfarenheter alls av hööks saker,lr ju en dunjacka som var varm,men som blixtlåset pajjade på efter en vecka...de e nog det bästa...

Hade valt new - oftast är det anledning till att de kostar mer..

Jag har inte heller världens bästa erfarenheter av Hööks, men man tycker att de borde få till en och annan bra sak.. :cool:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 572
Senast: Silver Girl
·
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
1 270
Senast: Trasten
·
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag ska klä upp mig, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har ett par svarta kostymbyxor i vidare passform och ett par...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka