Hönät igen!

Sv: Hönät igen!

Det är nog inte så bra kvalité, men har man en häst som inte sliter funkar det säkert. Men 4 cm är för stora maskor för mina hästar.
Max 3 cm ska dom helst vara för oss, de "vanliga" smhn näten är 3,5 cm tror jag.

Senast ändrad:
Sv: Hönät igen!

Nej misstänker att kvaliteten inte är så bra jag har nu dubbla smhn till mina hästar den av dom som är försiktigare och äter långsammare får ibland inte ut allt hö och enkelt nät äter hon för fort ur så jag tänkte kanske man kan ha ett bsådant nät inuti till henne:) ska testa det är ju ingen hemmansaffär direkt 49kr per nät:)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Shixle
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Jag behöver hjälp med halm för lättfödd d-ponny. Vi köpte en överviktig (eller fet 🤷🏽‍♀️) ponny. Bedömd 7.5 på en skala till 9 av...
Svar
16
· Visningar
2 048
Senast: CaisaCax
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka