Hönät igen!

Sv: Hönät igen!

Det är nog inte så bra kvalité, men har man en häst som inte sliter funkar det säkert. Men 4 cm är för stora maskor för mina hästar.
Max 3 cm ska dom helst vara för oss, de "vanliga" smhn näten är 3,5 cm tror jag.

Senast ändrad:
Sv: Hönät igen!

Nej misstänker att kvaliteten inte är så bra jag har nu dubbla smhn till mina hästar den av dom som är försiktigare och äter långsammare får ibland inte ut allt hö och enkelt nät äter hon för fort ur så jag tänkte kanske man kan ha ett bsådant nät inuti till henne:) ska testa det är ju ingen hemmansaffär direkt 49kr per nät:)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag behöver hjälp med halm för lättfödd d-ponny. Vi köpte en överviktig (eller fet 🤷🏽‍♀️) ponny. Bedömd 7.5 på en skala till 9 av...
Svar
16
· Visningar
2 007
Senast: CaisaCax
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 323
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.