Hon är hemma!

G

Gefjun

398522441iIxCgK_ph.jpg

:love:
Det går jättebra! Var ju så nervös innan för allt, men det har inte varit några problem. Hon är en väldigt tuff liten tjej som gjorde sig hemmastadd väldigt fort. Tre nätter har gått nu och hon har varit lugn, väckt oss vid kl 6 och kl 8.

Sv: Hon är hemma!

Sicken sötnos! :D Så skönt att allt gått så bra!

Ja, det är jätteskönt! Vi har haft henne med oss till några ställen nu och hälsat på, hon är lite reserverad till att börja med men sen vill hon hälsa på alla!

Ja, hon är söt den lilla :love: . Det enda ofog hon har för sig, än så länge, är att bita i byxbenen när man är ute med henne. Ibland blir det även i benet :crazy: . Hur får man bort det? Försöker aktivera henne så hon ska tänka på annat men...

Klicka på länken som Gnist lade ut och ta bort http:// så ska det funka.

AnnikaW skrev:
Det enda ofog hon har för sig, än så länge, är att bita i byxbenen när man är ute med henne. Ibland blir det även i benet :crazy:
Det där är ett vallningsbeteende ... :angel: :smirk:

Tänkte också på det :smirk: . Men det är väl många valpar som gör så? Har inte funnit några andra vallningsegenskaper..ännu. Har dock fått lite kontakter med folk som har BC och får. Bäst att förbereda sig, om man får börja valla!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
769
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 877
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama