Holiday Fest

Sv: Holiday Fest

Ingenting... :o

Men jag gillar både holiday och fest så det låter bra :idea: :D .

Nej, skämt åsido, stammen ser helt okej ut men jag har aldrig sett honom. Är han korrekt i framstället och godkänd för 1A?

Bidrar med en bild även om jag misstänker att du redan sett bilderna på honom.
Ser inte helt korrekt ut höger fram men det kan ju vara en synvilla pga vinkeln.

holidayfest.jpg

Saxat från STC

----------
Följande hingstars avkommor från offentlig avel i Sverige kan registreras i stambokens del 1A:

Angus Hall, Armbro Goal, Broadway Hall, C.R.Excalibur, Cantab Hall, Classic Photo, Coktail Jet, Credit Winner, Daguet Rapide, Dahir de Prelong, Defi d'Aunou, Diamond Way, Dream Vacation, Duke of York, First de Retz, Ganymede, Giant Cat, Gobernador, Goetmals Wood, Indro Park, Infant du Bossis, Insert Gede, Jag de Bellouet, Jain de Beval, Jeanbat du Vivier, Joyau d'Amour, Kadabra, Kazire de Guez, Ken Warkentin, Kerido du Donjon, Kesaco Phedo, Korean, Legendary Lover K., Love You, Mr Lavec, Muscles Yankee, New York Yank, Nijinski Blue, Orlando Vici, Prime Prospect, S.J.'s Photo, Self Possessed, Strong Yankee, Supergill, Toss Out, Uronometro, Varenne, Windsong's Legacy

Följande hingstars avkommor från offentlig avel i Sverige kan registreras i stambokens del 1B: Nice Love, Nuage de Lait, Opus Viervil, Yankee Slide.
--------------------

VAd jag förstår som hamnar Holiday Fest avkommorna i jordkällaren :o

AM

De beror ju på om stoet semineras i ett land där han är godkänd eller inte. Offshore Dream är inte heller med på listan, men avkommor efter honom och ston seminerade i Frankrike, där han är godkänd, hamnar i 1A.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: Unafraid
·
Mat Jag ska göra efterrätt till nyår. Nyårsvärden äter främst veganskt så därav behöver det vara en animaliefri efterrätt. Vad skulle man...
2
Svar
25
· Visningar
694
Senast: BornAgain
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sex nya deltagare från trav- och galoppsporten får via ATG Talang möjlighet att boosta sin satsning mot toppen i sin respektive sport...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka