Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har hoppat 1.10 med B-ponny (ridskolans) - Då var man ju galen på den tiden, vet fortfarande inte hur vi lyckades.
Och runt 1.15 med D-ponny (också ridskolans).
Ungefär samma på stor häst också skulle jag tro.
En kombination på 1.35, på ett hbl på 165, när jag red hästen 2:a gången i hela mitt liv...
Hoppat enkelhinder på 1.40 med samma häst, men det va senare i karriären.
Hoppat 1.30 på min ponny som är 138cm (löshoppad 140 ) och på provridningen nu i holland hoppade jag en häst på nästan 170cm i mkh hinder i följd som låg på 1.45. Fattar det inte själv *stolt*
Hoppat bara 1m därför att min ponny är ung D-ponny(bli5å, 143cm hög)men jag tänkar att i framtid hon vill hoppa ca110cm Hon har problem i löshoppning; 60cm utan ryttare är jättestor ujuj
hehe lite omvänt blir de här. Har hoppat 1,40 med min d-ponny som jag hade för ett antal år sedan, och nu med unghästen har jag hoppat 1,30... men vi klättrar uppåt
(enkelhinder kan tilläggas, banor(tävl) D-ponnyn 1,20 MsvB, unghästen 1,10 )
jag har hoppat ett trippelbarr på 160 cm... vilken kick man fick av det
hästen som jag har nu har vi inte kommit över 115 cm än men det kommer nog, man ska ju inte ha för bråttom
Hästmänniskan
Vi letar C-ponny till vår dotter och har hittat en intressant 4-åring som är 139 cm, men hur stor är risken att en 4-årig welsh (valack)...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.