Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det för er? snart bara en månad kvar![]()
När ni pluggar, är er taktik att plugga på de delarna ni har lätt för så ni maximerar den poängen eller på de delarna ni har svårast för?
Jag skulle nog ta med mig pennväsare för att vara på den säkra sidan! Tror dock att de hade pennväsare i lokalen jag gjort provet i innan, men är ju smidigare att ha med sigPennvässare eller har dem det på plats? Min mardröm är att spetsen går sönder så jag kommer ha med mig flertalet blyertspennor![]()
Pennvässare eller har dem det på plats? Min mardröm är att spetsen går sönder så jag kommer ha med mig flertalet blyertspennor![]()
Långt ifrån alla provsalar som har pennvässare. Det är nog ovanligt att provsalar har detSå tag med dig din egna, alt kör stiftpennor skulle jag säga
![]()
Är det stressigt att hinna med att fylla i den där lilla lappen vad man svarat på frågorna för att kunna kolla det senare när facit släpps? Aldrig gjort det innan men känner att iår kommer jag nog vilja ha lite koll på läget![]()
Är det stressigt att hinna med att fylla i den där lilla lappen vad man svarat på frågorna för att kunna kolla det senare när facit släpps? Aldrig gjort det innan men känner att iår kommer jag nog vilja ha lite koll på läget![]()