Höftprotes

E

essi

Min dotter har nu ridit i ett par år och vi föräldrar börjar prata om att vi kanske ska prova. Jag har dock en höftprotes, är det någon som vet om det är ok att rida då? Jag håller på att få tag på någon sjukgymnast som kan svara på det, men jag testar här också.

Sv: Höftprotes

Känner en som rider med höftprotes utan problem, dock har hon någon diagnos så hon rider i en handikappsridningsgrupp, med ledare men hon travar även utan problem, vet ej om hon inte galopperar för protesen eller sin diagnos och förståndshandikapp.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 751
Senast: mamman
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 252
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 734
Senast: Freazer
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama