höft röntgen

Sv: höft röntgen

Häromkring kommer vi ner i knappa tusenlappen för HD och AD
 
Sv: höft röntgen

De flesta raser är det 12 mån, men en del storvuxna raser är det 18 mån, men som Gnist skriver så är det bäst att vänta tills den är färdigvuxen.
 
Sv: höft röntgen

Gav drygt 900:- för båda, men priserna varierar ju...
 
Sv: höft röntgen

Följande raser ska ha fyllt 18 månader.
bullmastiff, dogue de bordeaux, grand danois, leonberger, maremmano abruzzese, mastiff, mastino napoletano, newfoundlandshund, landseer, pyrenéerhund
samt s:t bernhardshund
 
Sv: höft röntgen

Jag tror de sa på kenneln
12-18mån
Jag röntgade mina andra rottisar vid 12mån.
Hon som vi märkte att hon haltade vid 3mån röntgade vi 2 gånger. Då hon togs bort vid 8 mån
höftfel systor i alla leder.
 
Sv: höft röntgen

Här betalade jag 900 för både höft och armbåge. Sen kostar det ju nåt till, är det avläsningsvgiften som kostar?

Röntgade vid 18 månader.

//E
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 397
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp