Hofors 10 juni

Tiller

Trådstartare
Nu vill jag veta vilka som ska vara med och tävla i Hofors den 10 juni, så man vet vilka man ska hålla extra koll på :)

Lägg gärna in en bild på er och berätta lite om hästen :idea:

Själv ska jag vara med på debutanten..

Sv: Hofors 10 juni

Jag ska kanske dit med min D-ponny och rida MEdelsvår :)

Jag ska förmodligen dit med min stora häst. Har inte bestämt mig för om jag ska rida debutant eller lätt än, bara. :)

Ser förresten att din avatar är från terrängbanan i Leksand. Jag bor ungefär 5 minuter där ifrån. :) Visst är banan härlig? Har du varit där på Uffe-läger, eller?

Jag har vart där på läger för Uffe och nu sist tränade jag för Ebba Tegelmark.

Ridit på Hofors bana förut? Vad tror du om debutantbanan, blir det trixigt?

jag kommer att vara där, blir våran första start för iår så det blir en debutant. red där förra året och då var det ganska många som fick problem i terrängen. jag tycker dock att deras bana är väldigt rolig.
alla bilder är därifrån.

DSCN4040.jpg

terrng1.jpg

terrnng-2.jpg

Jag har vart där på läger för Uffe och nu sist tränade jag för Ebba Tegelmark.

Ridit på Hofors bana förut? Vad tror du om debutantbanan, blir det trixigt?

Okej. Ebba är min ordinarie tränare, och hon är super tycker jag. Jag tävlade i Hofors förra året, debutant, och banan är varken lätt eller svår där. Det finns en del maxade hinder, och man kan inte säga att banan tillhör de "enklare versionerna" av debutant, men bara ni är något sånär erfarna, så kommer det gå galant. :) Banan är trots allt väldigt mysig!

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Squie
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: tara
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 183
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?