Höggravid och genomförkyld...

Boll

Trådstartare
Måste bara få ömka mig lite :o
Här sitter man i vecka 40. Tung och trött, med vatten i fötterna och foglossningar (som tack och lov blivit liiiite bättre). Dessutom rinner näsan och halsen rosslar, skorrar och gör ont. Stackars lilla mig :cry: ;)
Kissnödig är man stup i kvarten och inte kan man sova....
Hå hå ja, ja. Vad allt får man inte utstå :angel:
Hoppas bara att förkylningen tänker lägga sig innan bäbi bestämmer sig för att ploppa ut. :crazy:

Nu har jag klagat klart :p

Jag önskar allihop ett GOTT NYTT ÅR!!!! :banana:

// Anna
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Åå visst är det jobbigt!! Jag är i v 37 nu och låg med feber och riktigt ont i halsen förra veckan. Inte blir det ju bättre av dessa svullna fötter och fingrar och en eländig ryggvärk! Fyy vad skönt att få beklaga sig lite!!! Snart är det över.....
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Inte bara jag alltså:D iofs har jag tre veckor kvar så jag ska nog hinna bli frisk..men usch va trött jag är nu..vore trevligt att slippa va förkyld så kanske man kunde sova ialf nån timme i sträck:angel:
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Vad skönt att man inte var ensam om alla krämpor :D
Ja, visst är det skönt att beklaga sig lite ibland?! :rofl:

// Anna
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Låter inget vidare. Själv var jag magsjuk natten ttill dagen som förlossningen började. Lite förvirrat när värkar börjar komma regelbundet mitt i magsjukan :D

Mitt tips är att hålla nere febern och vila vila vila så mkt det bara går :)
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Det sägs att just innan förlossningen startar blir många sjuka. Det är som om kroppen vill ha en utrensning :p. Man brukar även sova som en stock för ovanlighetens skull 1-2 dygn innan. Båda stämde in på mig!
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

När har du bf?

Jag har imorrn :bump::bump:

Fast jag är inte sjuk. Mår ganska bra förutom sammandragningar typ hela tiden... Och lite ont i ryggen och trötta ben, men det hör väl till? Och foglossningar såklart men dem har jag ju haft i 38 v nu :D
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Jag har Bf den 6/1, alltså på söndag.
Vi får väl se vem som får först :D
Fast det vore ju taskigt av mig att gå före i kön ;)
Jag har sagt att bara jag lyckas knipa över nyår så får h*n komma när h*n vill.

// Anna
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Så kände jag också på slutet, satt vid datorn skitseg och undrade hur f*n jag ska orka föda barn när jag knappt orkar kliva ur sängen!

Men vi var en samling blivande oktobermammor på en annan site och där hade alla lika symptom på slutet. Trötta och förkylda, många vart helt plötsligt lösa i magen efter att vart stenhårda efter allt järntillskott och alla började helt plötsligt fisa mer än vanligt och inte lukta de tårta precis :rofl:
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Jag har Bf den 6/1, alltså på söndag.
Vi får väl se vem som får först :D
Fast det vore ju taskigt av mig att gå före i kön ;)
Jag har sagt att bara jag lyckas knipa över nyår så får h*n komma när h*n vill.

// Anna

Nu lugnar ni ner er lite tjejer och håller er till kösystemet :mad:;)
Jag lyckades knipa ihop över nyår :banana: och ännu känns det inte som att nåt är i görningen.
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

När var det dags för dig då? :D
Här känns det inte som om den tänker ploppa ut det närmaste dygnet iallafall, men ni får gärna klämma ut era bäbisar snart så att jag slipper knipa ihop för länge. Det börjar bli så tungt och långtråkigt att gå och vänta nu... ;):D

// Anna
 
Sv: Höggravid och genomförkyld...

Det var dags den 26/12 och än så länge är det lugnt även om bebis gärna får komma nu. Jag är så trött på att vara otymplig och ha ont överallt.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 345
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp