Och igår förlorade de klart mot Oskarshamn i första kvartsfinalen. Ödmjukhet kommer nog fort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och igår förlorade de klart mot Oskarshamn i första kvartsfinalen. Ödmjukhet kommer nog fort.
Första semifinalen i Hockeyallsvenskan på plats i Jönköping. Första livematchen på länge!
Alltså, jag har alltid fnyst åt tränarbyten i slutet av en säsong, för att det är totalt meningslöst, ingen kan göra underverk på några dagar, liksom. I stand corrected, har nog fnyst för sista gången… Riktigt kul att se ett Färjestad som börjar leva upp till namnen i truppen!
Samma här!Håller tummarna, vi vill gärna se Frölunda möta FBK i final.
Äh, de förlängde matchserien lite bara, avgörs på tisdag.@Lillgrådis grattis var du där och hejade fram Rögle?
Eller torsdag.Äh, de förlängde matchserien lite bara, avgörs på tisdag.
Min tanke är ju att det inte ska behöva gå så långt.Eller torsdag.
Fast derbyn i HA är nog inte så tokigt heller. Fast inte så mycket för SHL förståsSHL behöver Stockholmslagen (jo de gör det om inte annat för exponering) och nu är även Djurgården nedflyttade.
Jag glömmer aldrig när AIK gick upp för en hel del år sedan och det var derby. Första året så var det i Globen och alla matchvärdar och poliser hade glömt bort klackarna och bara stängt av några sektioner mellan dem. Det blev, err, lite lätt kaosartat. Min bror och brorson var där tillsammans med en kompis som grät av rädsla.Fast derbyn i HA är nog inte så tokigt heller. Fast inte så mycket för SHL förstås
Varför?SHL behöver Stockholmslagen (jo de gör det om inte annat för exponering) och nu är även Djurgården nedflyttade.
Sa ju att det skulle avgöras idag!Snart femte perioden.
Ett par byten till och du hade haft fel. Åtminstone om vilken dag slutsignalen skulle ha gått.Sa ju att det skulle avgöras idag!
Haha sant.Ett par byten till och du hade haft fel. Åtminstone om vilken dag slutsignalen skulle ha gått.