Vill slå ett slag för att spela någon slags instrument, då behöver du egentligen inte vara mer kreativ än att spela andras kreationer, men du kan expandera till egna skapelser om du vill.
Tänkte precis svara detta. Man behöver inte välja något avancerat instrument. Själv har jag en kalimba. Lätt att handskas med, liten, kan ta med, lätt att lära sig låtar på, lätt att förlora flera timmar på, lätt att lista ut låtar på när man lärt sig lite, inte dyra, låter inte för mycket så man stör grannarna (om man bor i lägenhet) :)
 
Målarbok? Finns ju mandala men hur mycket annat som helst också. (Ja man kan fsktiskt köpa målarböcker för barn även till sig själv…)
 
Tyvärr har jag ingen estetik talang överhuvudtaget. Jag ritar ungefär lika bra som en treåring. Min lärare ville ge mig IG i bild, men kunde inte då jag ändå var med på lektionerna.

Jag hade också dåligt betyg i bild, det var mitt sämsta betyg i skolan. Det handlar mkt om träning. Talang underlättar men vill man bli bättre på ngt så är det rent krasst hård träning som gäller. Sen kanske det inte är rimligt för alla att gå helt upp i sin hobby utan man vill hålla det på en lite mer low key nivå. Jag tänker att man behöver ju inte vara ”duktig” på ngt för att ha det som hobby, men ofta hänger det lite ihop med intresse. Om du tycker att du är dålig på att tex rita/måla så finns risk att du också tycker att det är tråkigt och då vill du inte lägga tid på detta.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 833
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
797
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 822
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 536
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp