Nafayette

Trådstartare
Har ni fått in höet??
Vi väntar på bättre väder som aldrig kommer och har allt kvar på rot ute på gärdena...

Hur har det gått för er?

AM

Samma sak här... Väntar och väntar på att vädergudarna skall bli milda....

Om det inte sker en förbättring snart så vet jag inte vad jag skall ta mig till. Får väl snart be grannen att rulla allt till ensilage.... :cry:

Här ute på ön så allt utom 1 fält bärgat och klart iof så tror jag att bönderna här bara tar in ensilage.Den sista vallen är slagen och ligger där som ett hån för mig som hoppas på att få efterbeta på den. Vi får sällan regn här på ön, några stänk vilket gör att efterskörden inte tar sig.........

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 414
Senast: Görel
·
Hästvård Har en 15 åring som fått sin första foderstrupsförstoppning någonsin. Kom in från hagen, förmodligen lite uttorkad pga varmt väder och...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ännu en kvinna
  • Motionscykel?
  • Offentliga verksamheter

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Katt i påse