ghost

Trådstartare
Min lite spelintresserade kollega kom hem från sin semester i dag och berättade att han lagt ett bud (skambud :p ) på en häst som hette Inbyflickan.

Gissa om han fick lång haka när Spöket visste precis vilken häst det rörde sig om.

Tack Buke för att man håller sig uppdaterad och kan chocka sina kollegor. :bow: :bow: :bow: :rofl: :rofl: :rofl:

Sv: Hmmmm...

Tänk vad orolig cämela ska bli om hon loggar in på buke och ser att familjen "håller på" och säljer hästen medans hon är på resande fot! :eek:

Oroväckande.... :D

Jag kan ju säga att diskussionen pågick någonstans runt Medelhavet...

MEN HALLÅ INGEN FÅR SÄLJA MIN HÄST! här sitter man på ett hotell i L.A och får läsa detta. hahahha

nilema: jag är på semester vi roadtripar runt i californien. synd bara att man missar sin hästs lopp imorgon.

Jag tror inte diskussionen var så seriös ska du se. :idea:

Men du skulle ha sett hans min när jag visste vilken häst det var! :p

haha nej det tror inte jag heller men förstår du tyckte det var roligt hahah det tycker ju jag med hahaha.

Liknande trådar

Utrustning Detta är alltså av nyfikenhet och intresse, och då jag har Buke till hands så kunde jag inte låta bli att ställa frågan här. Jag tittade...
Svar
17
· Visningar
2 174
Senast: Asko
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 007
Senast: sandrafors
·
Hästvård Jag har under alla mina år vart förskonad från förkylningar etc... har hästen nån gång vart snuvig har det varit genomskinligt...
Svar
0
· Visningar
2 137
Senast: tindra
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 452
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar