Hmm.. www.tripod.spray.se funkar inte!

N

Nina83

Hmm.. www.tripod.spray.se funkar inte!

Och har inte funkat på ett tag nu! Kommer ni in?? Jag vill ju in och ladda upp bilder, men nejdå, jag får snällt vänta tydligen..

Har tröttnat rejält på sidan dock, krånglar alltid! :mad:

Re: Hmm.. www.tripod.spray.se funkar inte!

Fungerar inte för mig heller... Hade också tänkt fixa bilder, men den sablars sidan verkar inte ha så bråttom att komma igång igen direkt...

Re: Hmm.. www.tripod.spray.se funkar inte!

Grrr! :mad:

De är onda.. De har stängt av TVÅ konton för mig...! :devil:

Jag har blivit medlem på www.t35.com men min dator hänger sig när jag försöker gå in just nu. Ska försöka igen senare. (det är min dator det är fel på)

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 021
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 818
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar