Hjo ko 2004

Vi skall så snart som möjligt komma ut med en propp....
Jag skall skriva här på buke så fort den är ute!!!

Det är du inte ensam om... Tror halva westernsverige längtar till Hjo-ko! Roligaste tävlingen på året!

Om jag inte är helt ute och cyklar verkar årets WRAS-SM vara i samband med Hjo ko - stämmer det??
Är det så kan det bli hur kul som helst!! :banana: :banana:

Nej inte i samband.... Men det kommer att ligga på Abrahamstorp det oxå!!!! Så vi hoppas på att få samma roliga tävling på SM som på vår Hjo Ko!!!!!

Det blir väl till och med tre tävlingar på Abrahamstorp i år? En den 22:a maj med va?
:) :bow: :cool:

Vet du om det kommer va vanliga ridklasser alla dagar eller e det nån med bara koklasser???

Det kommer att vara blandat under alla dagarna som det varit tidigare!!!! Det blir trevligare så.... :bump:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 449
Senast: Nepenthe
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 788
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har läst bland en hel del trådar här. Men sitter ändå fast! Jag har en haflinger korsning. Han är som en haflinger i kroppen. Söker...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Indigo15
·
Gnägg Hej! Jag skulle behöva lite hjälp av någon som är bra på engelska hästtermer. :) Jag skriver en engelsk historia där de nu i ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 295
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30