M Miss_Trouble 7 Jan 2004 #3 Vi skall så snart som möjligt komma ut med en propp.... Jag skall skriva här på buke så fort den är ute!!!
Vi skall så snart som möjligt komma ut med en propp.... Jag skall skriva här på buke så fort den är ute!!!
S __sandra__ 8 Jan 2004 #5 Det är du inte ensam om... Tror halva westernsverige längtar till Hjo-ko! Roligaste tävlingen på året!
Det är du inte ensam om... Tror halva westernsverige längtar till Hjo-ko! Roligaste tävlingen på året!
A appislover 8 Jan 2004 #6 Om jag inte är helt ute och cyklar verkar årets WRAS-SM vara i samband med Hjo ko - stämmer det?? Är det så kan det bli hur kul som helst!!
Om jag inte är helt ute och cyklar verkar årets WRAS-SM vara i samband med Hjo ko - stämmer det?? Är det så kan det bli hur kul som helst!!
M Miss_Trouble 8 Jan 2004 #7 Nej inte i samband.... Men det kommer att ligga på Abrahamstorp det oxå!!!! Så vi hoppas på att få samma roliga tävling på SM som på vår Hjo Ko!!!!!
Nej inte i samband.... Men det kommer att ligga på Abrahamstorp det oxå!!!! Så vi hoppas på att få samma roliga tävling på SM som på vår Hjo Ko!!!!!
J jollebus 9 Jan 2004 #9 Det blir väl till och med tre tävlingar på Abrahamstorp i år? En den 22:a maj med va?
R reykurboy 9 Jan 2004 #10 Vet du om det kommer va vanliga ridklasser alla dagar eller e det nån med bara koklasser???
M Miss_Trouble 9 Jan 2004 #12 Det kommer att vara blandat under alla dagarna som det varit tidigare!!!! Det blir trevligare så....