bananabambi

Trådstartare
Hj\'lp!

Vad har jag tryckt p[ f;r knapp!

Vafan, tangentbordet fungerar inte. Det blir bara en massa [';--_0, vet ni_ Fr[ge trecknet fungerar inte...
 
Re: Hj\'lp!

Ja, det finns nog n[got snabbkommando f;r det. Fr[gan 'r bara vilket det 'r och hur jag tar bort det...
 
Re: Hj\'lp!

Titta i kontrollpanelen. Det brukar finnas en ikon som anger tangentbordsinställningar.
 
Re: Hj\'lp!

:rofl: haha det brukar jag lyckas med ibland på jobbet och jag vet fortfarande inte hur det går till eller hur jag lyckas fixa det igen. Lycka till :)

//a
 
Re: Hj\'lp!

Du kan trycka på alt+shift så försvinner det.. Iaf ett tag ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
763
Träning Det här med frivillighet i träning är ett intressant ämne om än knivigt! :D Till viss del tror jag ändå det inte går att komma ifrån...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 852
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Jag har varit deprimerad i minst 10 år. Jag förstår inte varför jag inte kan bli bättre. I grunden har jag egentligen ett bra liv...
Svar
16
· Visningar
2 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp