Hjärt klappning

Joyride

Trådstartare
Eller vad man kan kalla det för.
I alla fall så vakan jag av? att Hjärtar slår super snabbt och det känns som om det skall hoppa ur :crazy: skit läskigt.
Har hänt en gång tidigare för några dagar sedan.


Har bytt mini piller men står inget om hjärtklappning som biverkning.
Eller kan det bara vara slumpen att den hänt två gånger på kort tid?
Någon som varit med om det?
 
Sv: Hjärt klappning

Bara för att en biverkning inte står i bipacksedeln så betyder det ju inte att det inte kan finnas andra biverkningar. Folk rapporterar mycket sällan in problem med medicin o dyl bara för att: det står ju inte att man kan få den eller den biverkningen....alltså finns den inte.


På vårdguiden står en hel del om rusningar/hjärtklappning. Kan bero på massa saker.
 

Liknande trådar

Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 070
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 834
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Castellini
·
Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
3 198
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp