hjäp med ideér

LadySara

Trådstartare
ska ha lektion imorron å har totaltorka vad ja ska hitta på.. markarbete/ hoppning ska de vara...

de som ska träna har god kontroll på sina ponnysar den ena har lite problem med framåtbjudningen den adra raka motsatsen.

nån som har några ideer?? vad som helst.. är total tomt i huvet nu...

Sv: hjäp med ideér

är väl försent nu, ja har ett förslag på vad du kan hitta på tills nästa
gång :smirk: de e jätte skoj och lärorikt och bra för hästen. min tränare gjorde detta för ett par veckor sedan o de va grymt skoj!!!
ett par trav bommar, "studs" sen en 40 cm cavalletti, "studs" över ett stigsprång :D hästarna fick komma sakta o samlade o energiska. kompisens motor-"lösa" hade skojigt den me.... dom fick ta i riktigt ordentligt me bakbenen....vi( med stora hästar) kom upp i 120 höjd ungefär... hade ridit 1m före de.... hoppas de gick bra sist :banana:

Liknande trådar

Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 386
Senast: Ullmerkott
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 593
Senast: TinyWiny
·
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
2 923
Senast: Badger
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 990
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?