Hjälpa till i travstall?

T

Tiggran

Hejsan!
Jag undrar hur man ska gå till väga för att kunna få möjlighet att hjälpa till i ett travstall? Jag bor nära Åby och där måste det ju finnas många tränare o några kanske vill ha någon som t.ex. skrittar hästar efter tävling, släpper in/ut, fodrar m.m. Kan man gå dit och sätta upp lappar el finns det något annat bra sätt? Ex nån hemsida där man kan anmäla intresse?
Tacksam för svar!
Mvh Emma

Sv: Hjälpa till i travstall?

Hej hej!
Du kanske borde kontakta någon amatör i närheten som har ett litet stall till att börja med då det inte är lika stressigt att hjälpa till. Du kan antingen ringa eller gå dit, sätt fokus på en eller två tränare att fråga.

Sv: Hjälpa till i travstall?

OK. Tack för tipset!
Är det någon som vet nån bra tränare i Mölndals/Göteborgsområdet?

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 788
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 032
Senast: Farao
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 332
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar