Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan bara hålla med, min äldsta är i yngre tonåren och kan sura över allt och inget, häromdagen var hen först arg för att jag pratade och sen blev hen arg för att jag inte sa något... Men så finns även den där roliga personen där också, men inte riktigt lika ofta som tidigare... Men jag har en förhoppning om att vi kommer ut på andra sidan lite klokare båda två.För lite info för att säga något som helst. Tonåringar FÅR vara sura och griniga.
Kan nån komma med råd hur man hjälper en extremt sur och grinig unge i lägre tonåren? Hem har totalt fastnat och verkar inte kunna ta sig ur det själv.
Men är det en surighet och grinighet som är långt ifrån normal så kan det vara läge att kolla hur hen mår, det händer mycket i deras liv som en annan inte har en aning om. Det finns mycket positivt med internet och alla kontaktmöjligheter, men det finns även oändligt mycket skit på alla möjliga olika sätt...
Ja, det förstår jag verkligen, det ska man vara försiktig med.Det är svårt att ge tillräcklig information utan att hänga ut för mycket.
Det är även det rätt olika beroende på situation, jag personligen brukar ignorera och sedan prata när den akuta situationen har gått över.Mest var det nog att hantera den akuta situationen. Skälla eller ignorera, gulla eller vara sträng. Typ :-)