• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare onlyappaloosas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 624
O

onlyappaloosas

tror jag blir galen på mitt "föl" (född 2007).
hon blev avvänjd när hon var rätt så presic 6månader och hon har gått på fri tillgång på höensilage sedan början av december (innan dess körde vi ut höensilage i hagen) hon får hippo breed den gröna säcken 1kg och dobson & horrell myssli 1kg per dag men hon är ändå så mager så mager och inget händer, vi satte täcke på henne i mitten av december så hon inte skulle göra av med så mycket energi på värme. men inget hjälper...
någon som vet något dunder foder eller har någon ide så hon lägger på sig?
tacksam för all hjälp jag kan få!

Sv: Hjälp!

Leta bland de speciella fölfoder som många tillverkare säljer. Det är anpassat för fölmagar och deras matsmältning.
Sen är det bara att fodra på...

Liknande trådar

Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 051
Senast: Maniac123
·
Foder & Strö Jag har läst runt här på bukefalos men blir ändå inte klockare, vet inte om det e jag som e trög :confused: Finns många trådar men vet...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Masse
·
Hästvård min häst har varit "sjuk" eller ja, konstig sen ca 1 år tillbaks... innan nån skriker nåt om att jag ska åka till vetten å talar jag om...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
16 166
Senast: SiZo
·
T
Foder & Strö Vet ej om den hör hemma på foder eller hästhantering/hästvård.... Lånade först en tråd men tror att den passar bättre här... Kanske...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 019
Senast: kickikompis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna