HjÄlp......

Raggartass

Trådstartare
ni som renoverat era släp.. - var fick ni tag på ny skiva till baklämmen??? Har ringt bygghandeln här för att få tag i golv, väggar och som sagt bakläm. Golv o väggar no problemas. Men någon plywood som skulle passa ramen på min nuvarande bakläm hade dom inte, och visste inte heller var jag kunde få tag i det. Jag behöver ha en som är 150*150 och är 18mm tjock = borde vara standard för baklämmar eller?? I 18mm hade dom bara 120*250 och det funkar ju inte. Vill ju absolut inte skarva den!!

Sv: HjÄlp......

Ring till någon släptillverkare. De brukar alltid kunna sälja. Själv köpte jag nytt till fronurlastningen av Bromölla trailers.

Sv: HjÄlp......

Tack för tipset! Kan ringa Läckö som ligger relativt nära och höra hur dom har det med delar, behöver ju även nya väggar.
Har iof hittat ett kraschat vv-släp på skroten, och funderar på att ta hand om hela baklämmen och svetsa om fästena bara. Det borde funka, eller?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 214
Senast: Edla
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 015
Senast: Blyger
·
  • Låst
Utrustning Åker på att eventuellt renovera en transport, och undrar lite över kostnader mm. Det är ett Brenderup 03a, mkt fräsch i övrigt! * Golv...
Svar
1
· Visningar
1 689
Utrustning Hej! ny är det dags för fortsättning på renovering av transporten, men körde fast innan jag ens började, Jag behöver bytta baklemmen på...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: HH_gullet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka