R

reykurboy

Jag såg att jag hade 93 medelanden i inkorgen så jag tog bort ganska många... Nu har jag 123 i inkorgen och 11 olästa och jag har inte fått några nya... :crazy: Hjälp!!

Sv: Hjälp!!!

Haha.. Då var du otroligt flitig, på bara ett par minuter... :rofl:

Vet inte vad det var men när jag raderade en hög, så visades en del medelande som olästa.... :confused: Jaja, det är fixat nu iallafall! :D

Hemskt intetsägande inlägg måste jag säga. Först gastar du om hjälp, sedan när man hjälper ignorerar du helt hjälpen, sedan var det inget med detta. Varför bemödar man sig att hjälpa till... :confused:

livet blir säkert roligare om du inte vore så sur!!! Det löste sig ju.... Och dessutom skriver väl jag vilka inlägg jag vill till mysko!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 940
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama