• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Mysundown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 754
M

Mysundown

Hej!

Min katt fick en kattunge 26 Juni, den första var friskt men den andra var död. Allt gick bra under tiden.
Jag har nu upptäckt för en vecka sen att kattungen har något fel. Han vickar på huvudet hela tiden så fort han rör sig, fram och tillbaka. Han har gjort så sen han var liten, men när han var liten trodde jag att det hade med balansen att göra eller att han letade sig fram efter tutten eller ngt liknande.
Men han fortsätter och göra såhär och snubblar pga detta. Vi ska nu gå till veterinären och at reda på vad det kan vara och om det finns något att göra.

Har någon varit med om något sådant förut elelr har ni några funderingar vad som kan vara fel?

MVH Elin

Sv: Hjälp!

nej va hemst! hoppas det inte är något allvarligt fel på kissen.

Sv: Hjälp!

Idag fick han somna in pga en skada på lillhjärnan..

Sov gott Lill-Grönö

Liknande trådar

Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
686
Senast: Liten
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
874
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 501
Senast: Puffindog
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka