Sparvoga

Trådstartare
Jag har under menylistan fått en list med google sökning.. hur får jag bort den?? är expert få sådana grejor men sen får jag aldrig bort dom igen... :angel:
 
Sv: HjÄlp!!

Gå in på kontrollpanelen och klicka på "lägg till eller ta bort program". I listan bör det komma upp ett program som heter Google Toolbar eller något liknande. Klicka på den för att avinstallera.

Man ska alltid se upp var man klickar & vad man bockar i för något och så ska man noga läsa det finstilta. Nu är Google Toolbar ett ganska harmlöst program (?), men man kan råka ladda ned både det ena och det andra skräpet om man inte passar sig.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: tott
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp