• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Liljan80
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 732
L

Liljan80

Jag har förlagt mina missars vaccinationsintyg, jag vet att jag har lagt dom så jag skall veta vart jag har dom. Men icke... :confused:

Var förvarar ni era? Behöver tips på vart jag skall leta!
Dom kan ju inte bara försvinna!

Alla tips mottages!

//Emma, slarvig matte till Pyret och Tarzan :cry:

Sv: Hjälp!

Jag har en pärm med alla "kattpapper" dvs. försäkringspapper, stamtavlor, vacc. intyg etc. Om du inte hittar intygen borde din veterinär har någon journal på när de var inne senast. Min tidigare veterinär var väldigt nogranna med att hålla koll på patienternas vaccinationer så att han kunde skicka ut vaccinationskallelser i tid.

Jag har alla kattpapper och hästpappaer i en pärm. Vaccinationsintygen i en plastficka så de inte kommer bort. Är annars expert på att förlägga div papper.

Kolla i lådor etc där du lägger papper som inte får komma bort..
Hoppas du hittat dom!

du har förmodligen lagt dom bland andra viktiga papper.. kanske någonstans där du tänker "ahh en ny plats för dom grejerna så jag vet vart dom är"
så kolla bland andra viktiga papper och i lätttillgängliga lådor..

själv tappade jag bort vovvens vaccinationspapper.. jag hade satt dom i tavelramen (väääl synliga) i hallen bara för att ja inte skulle glömma papprena.. men letade i 1½ timme utan att hitta dem.. förrens jag kom hem och dom nästan petade mig i ögat.. :rofl:

Välkommen i klubben :crazy:
Man kan få nya utskrivna har testat
Städade så ordentligt hemma i höstas inför visning av lägenheten så att pappren försvann men när jag var hos vetrinären nästa gång fixade dem nya åt mig utan problem

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: MajaKattis
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 295
Senast: Enya
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 14 15 16
Svar
306
· Visningar
8 488
Senast: Takire
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken... 2
Svar
23
· Visningar
1 325
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka