och det går inte att spela nått dataspel.. JÄVLA SKITDATOR!!

det blev såhär när jag installerade ett nytt spel.. men tog bort det när det inte ville funka
 
Det enda jag har att föreslå är att du avinstallerar MSN och sedan lägger in det igen. Kvarstår problemet så är väl en rejäl format C det enda som funkar, dessvärre. :crazy:
 
Helloj

Ska försöka se om jag kan hjälpa. Du behöver inte avinstallera, testa först att bara installera på nytt. Om inte det fungerar kan du avinstaller och installera på nytt. Du ska absolut inte behöva formatera om, det är bara en dll fil som saknas. Det som har hänt (troligen?) är att du när du tog bort spelet råkade även ta bort en dll som de delade, lätt hänt, har även hänt mig när man är lite snabb. Kolla om du kan hitta oleaut32.dll på nätet och testa om du kan lägga tillbaka den på samma ställe som innan. Lycka till :)

mvh
Linda (nu med mp3 spelare :cool: ) å galenkatterna Arvid å Beson :love:
 
redan testat allt det där..=(

datorn använder filen säger den..(men fungerar det gör det ju inte.. jävla windows)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Äntligen har vi en fungerande router igen och jag fick igår igång chromecasten utan problem. Funkade klockrent för både mig och sambon...
Svar
10
· Visningar
448
Senast: Kristall10
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 001
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 877
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 717
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp