Och hon är fortfarande inte bra... Ska ringa veterinären igen idag och fråga om de inte kan klämma fram någon jäkla idé. Annars testar jag att sätta in metacam igen och hoppas på någon förbättring. Hon har inte fått det på ett tag nu eftersom det kändes som om det inte hjälpte. Men förut har det varit så att det hjälpt ett tag, sedan har hon gått tillbaka till sitt drickpissande, jag har tagit bort metacam, satt in det igen och då fått resultat på nytt. Fattar ju att det inte är helt bra, men vad fan ska man göra?
Inatt har jag knappt fått sova för att hon konstant velat dricka, pissa, dricka pissa, dricka... Jag gav inte så jättemycket åt gången dock (bara ca 2-3dl...) i hopp om att slippa gå ut och rasta henne. Men ja, då vaknade hon fler gånger istället. Normalt sett vaknar hon åtminstone bara vid midnatt, sedan får jag sova tills det är dags att gå upp (vid 5:30). Ni kan ju gissa själva hur bra man mår efter några veckor med knappt någon sömn, fysiskt tungt jobb och aktiv fritid... Veterinären pratade ju förut om kastrering, för att utesluta att det var något hormonellt, men då skulle det göras när hon var bra (för det här har ju hittills gått i perioder). Hur nu det skulle vara möjligt om hon aldrig tänker bli bra igen?