Sv: Hjälp!

Det är svårt med gamla vana lösdriftshästar. Jag hade ett gammalt sto som skulle ha behövt stå på box då hon tappade så förfärligt när hon stod ute men hon vävde och boxvandrade när hon stod inne så hon fick stå ute fast hon borde ha varit i box.

Det är svårt med gamla vana lösdriftshästar. Jag hade ett gammalt sto som skulle ha behövt stå på box då hon tappade så förfärligt när hon stod ute men hon vävde och boxvandrade när hon stod inne så hon fick stå ute fast hon borde ha varit i box.

Exakt, min häst har stått på lösdrift i över 10 år nu. Han gillar inte alls att stå inne.

Varför borde hon stå på box?

Liknande trådar

Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
359
Senast: Malva1978
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 594
Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
636
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025

Hästrelaterat